به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس، پس از برگزاری یک شوی لباس نامتعارف و دور از فرهنگ و ارزش‌های ایرانی اسلامی در مکانی واقع در کرج، یک تیم بازرسی به محل اعزام شده و پس از بررسی مشخص شد که این مکان در راستای فروش لباس‌های زنانه فعالیت بوده و در این جهت از روش‌های غیرمتعارف بهره برده است. 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 8 شهريور 1393برچسب:بهائیت,شوی لباس,ضداسلامی,
ارسال توسط دلاور
پس از شروع بحران سوریه، عده‌ زیادی از اتباع غربی، برای جنگ با دولت سوریه راهی این کشور شدند، اما نگرانی اصلی مقامات اروپایی از دختران جوانی است که به سوریه می‌روند و هر روز بر تعداد آن‌ها اضافه می‌شود.
 

به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از پایگاه خبری «دام پرس»، دکتر «الهام الباسط»، روانشناس و جامعه‌شناس سوری ابراز داشت: خستگی از زندگی ملال آور غربی، به دنبال هیجان و موضوعات خارق‌العاده بودن و تجربه شرایط جدید زندگی، تبلیغات نادرست رسانه های غربی و همچنین پول در آوردن را از جمله مسائلی می‌داند که برخی دختران غربی را به سوی سوریه کشانده و آن‌ها را در کنار داعش و دور از زندگی مرفه غربی قرار می‌دهد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط دلاور

علی صبحدل فرزند استاد مؤذن حاج حسین صبحدل گفت: در سفری که پدر به مکه داشتند مقامات عربستان سعودی با دادن پیشنهادهای مالی از پدر خواستند تا ایشان یک بار بدون شهادت بر ولایت امام علی(ع) اذان بگوید اما او هرگز قبول نکرد.

 علی صبحدل فرزند استاد مؤذن، حسین صبحدل در برنامه ضیافت ویژه برنامه لحظه‌های افطار شبکه قرآن و معارف سیما حاضر شد و در رابطه با پدرش گفت: پدر از کودکی ویژگی‌های اخلاقی تربیتی را به ما می‌آموختند، اراده ورزی در کارها، سحرخیزی و به اندازه خوردن و خوابیدن از جمله مواردی بود که ایشان به آن تأکید داشتند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط دلاور

رئیس انجمن علمی مهدویت حوزه علمیه قم گفت: مهدویت به شیعه معنا و هویت می‌بخشد و با ولایت، نبوت و توحید ارتباط برقرار کرده و مسیر حرکت در آینده را مشخص می‌کند.

حجت‌الاسلام محمدتقی ربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت ولی عصر(عج) اظهار کرد: اگر شیعه امروز می‌تواند خودش را در صف مقدم جبهه حق، یاوری الله و حاکمیت دین خدا قرار دهد، به دلیل مهدویت و اعتقاد به امام حی است.

وی خاطرنشان کرد:...



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 23 خرداد 1393برچسب:مهدویت,اسلام,دین,امام زمان,شیعه,
ارسال توسط دلاور

یک پایگاه خبری آمریکایی طی گزارشی ویژه‌ به نقل از منابع مطلع اردنی و سوری از ارسال تجهیزات نظامی از سوی ریاض به گروهک تروریستی داعش پرده برداشت.

ه ‌گزارش خبرگزاری فارس، پایگاه خبری ورلد نت دیلی، طی گزارشی ویژه در این باره می‌نویسد: دولت‌های اردن و سوریه عربستان سعودی را متهم به تجهیز تسلیحاتی داعش کرده‌اند.

بنابراین گزارش، منابع مطلع در داخل اردن و سوریه عنوان می‌کنند که دولت سعودی در حال تجهیز نیروهای داعش است.



 



ادامه مطلب...
ارسال توسط دلاور

رهبر معظم انقلاب در دیدار اساتید، قاریان و حافظان مسابقات بین‌المللی قرآن کریم:

انس با قرآن عزت را برای امت اسلامی به ارمغان خواهد آورد/ بزرگ‌ترین گرفتاری امروز دنیای اسلام غفلت از خباثت دشمنان است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند: امروز سیاست دشمنان اسلام به راه انداختن جنگ‌های داخلیِ نیابتی و برادرکشی در جوامع اسلامی است اما متأسفانه برخی در امت اسلامی متوجه این سیاست شوم نیستند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 14 خرداد 1393برچسب:مقام معظم رهبری,قرآن,اساتید,
ارسال توسط دلاور

سال هاست که صحنه گردانان اسلام هراسی به انحاء مختلف سعی در تخریب وجهه دین اسلام و معتقدین به آن در دنیای غرب دارند. در حالی که مسلمانان آمریکا کمتر از 1 درصد جمعیت این کشور را تشکیل می دهند؛ دستگاه عریض و طویل اسلام هراسی همیشه از گسترش این دین و به طبع آن آنچه که حرکت های بنیادگرایانه در آمریکا می خواند؛ ابراز نگرانی کرده و به ظاهر در تلاش است جلوی گسترش و نفوذ اسلام در آمریکا را بگیرد. اما واقعا هدف چنین چیزی است؟! بدبینی مردم آمریکا و دنیای غرب به اسلام و مومنین به آن به نفع کیست؟ آیا با نفرت پراکنی علیه مسلمانان امنیت ملی آمریکا تامین می شود؟!


طبق نظر سنجی های انجام شده نزدیک به 40 درصد مردم آمریکا دیدگاه خوبی نسبت به اسلام و مسلمین ندارند و اذیت مسلمین در ایالت های مختلف این کشور روز به روز بیشتر می شود و جالب توجه است که دستگاه اسلام هراسی به هیچ وجه اجازه به ثمر نشستن تلاش های انجام گرفته برای زدودن خصومت ها و کج فهمی های احتمالی را نیز نمی دهد و هرگاه تب اسلام ستیزی کاهش می گیرد با طرح و نقشه و برنامه جدیدی وارد میدان شده و از سرد شدن کوره سیاسی اسلام ستیزی جلوگیری می نماید. گروه های اسلامی و مسیحی فراوانی در آمریکا وجود دارند که به مقابله با اسلام هراسی می پردازند اما با تمام تلاش خود در برابر هجم حامیت مالی یهود نمی توانند کاری از پیش ببرند. کوره اسلام ستیزی سال هاست که با دم مسموم صهیونیزم گرم نگه داشته شده و در طی ماه های اخیر پس از عملیات تروریستی کاملا مشکوک و به احتمال قوی خود ساخته، علیه سفیر آمریکا در لیبی ابعاد جدیدی یافته است.
                                                                                                             

 

 

گروه های آمریکایی طرفدار صلح:مسیح را چه کسانی آزردند؟!اسلام دشمن ما نیست!



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 9 مهر 1392برچسب:اسلام هراسی,غرب,هالیوود,آمریکا,دشمن,
ارسال توسط دلاور
تکنیکی که مثبت جلوه می‌دهد؛
"سیرنیوز": سیاه نمایی صرف در تکنیک های غرب برای تخریب اسلام جایی ندارد و برخی اوقات اقداماتی که از نگاه ما و بسیاری دیگر اقدامی مثبت تلقی میشود می تواند در عمل بسیار مخرب و زهر دار باشد.
به گزارش سیرنیوز به نقل ازندای انقلاب ؛ اسلام هراسی در غرب و به خصوص در کشورهای انگلیس و آمریکا اجزای مختلفی دارد که برای تحلیل آن می بایست تمام بخش های این پازل در کنار هم قرار بگیرند و بعد آن را تحلیل کرد. گزارشی که در ادامه خواهید خواند به علت پدیده ای خواهد پرداخت که شاید در نگاه اول از دید افرادی که در ایران زندگی می کنند اقدامی مثبت در قبال مسلمانان تلقی شود ولی زمانی که یک تحلیل گر انگلیسی منتقد به آن نگاه می کند داستان جور دیگری تحلیل می شود که به واقعیت نزدیک تر است. 
 
اسلام هراسان در غرب همواره تلاش کرده اند که مسلمانان را افرادی بی منطق، عجیب و خطرناک به تصویر بکشند و اقدام شبکه ۴ انگلیس در پخش کردن اذان در ساعت ۳ صبح در ماهی که مسلمانان به تصور بسیاری از مردم انگلیس تمام ماه رمضان را بدون خوردن و آشامیدن طی می کنند تقویت کننده این باور اشتباه است.


ادامه مطلب...
ارسال توسط دلاور

 آقا عینکش را از روی چشم‌ها برداشت و نگاهی عمیق به من انداخت که تا عمق جانم نفوذ کرد.ناخودآگاه سرم را پایین انداختم،می‌دانستم دارم از رهبر انقلاب چیزی را می‌خواهم که حق‌الناس به حساب می‌آید.

خبرگزاری فارس: چهارشرطی که امام برای استفاده از حق الناس گذاشت
 

 

به گزارش خبرنگار حماسه و مقاومت فارس (باشگاه توانا)، بزرگترین تکیه‌گاه رزمندگان در عملیات‌های مختلف بعد از خدا و ائمه اطهار کسی جزء امام (ره) نبود. ایشان همواره با درایت و مدیریت بی نظیرشان گره‌گشای رزمندگان بودند. مطلب زیر بیان یکی دیگر از این حسن مدیریت‌های حضرت امام (ره) است که توسط محسن رفیق دوست نقل شده است:

***



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 16 تير 1392برچسب:امام خمینی , حق الناس , انقلاب اسلامی,
ارسال توسط دلاور
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 202
بازدید کل : 7628
تعداد مطالب : 120
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1