بازداشتی فتنه ۸۸ و مدیر سایت های تندرو و فتنه گر آینده نیوز، بازتاب و بازتاب امروز با حکم هاشمی رفسنجانی، مشاور وی شد.
 
به گزارش فرهنگ نیوز ، دفتر هاشمی رفسنجانی گزارش داد که رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام طی حکمی فواد صادقی را به سمت مشاور فرهنگی و رسانه ای خود منصوب کرد. در متن این حکم آمده است:

 

جناب آقای فواد صادقی

نظر به تعهد ، تجربه وتخصص جنابعالی و آشنایی با فرایندها وفعالیت های اجتماعی، فرهنگی وعلی الخصوص رسانه ای ، بدینوسیله به عنوان مشاور اینجانب در امور فرهنگی ورسانه ای منصوب می گردید.

امید است با توکل به خداوند متعال وبا صداقت کاری، امانتداری وقانون مندی در انجام امور محوله موفق باشید.

گفتنی است، صادقی از عناصر فعال فتنه ۸۸ و از اعضای تیم رسانه ای آقازاده متهم است. 

این عنصر افراطی به واسطه اقدامات و تندروی هایش در ایام فتنه ۸۸ حتی بازداشت هم شد و سایت‌های در اختیارش نیز بارها از سوی قوه قضائیه فیلتر شده است.


 




تاریخ: شنبه 8 شهريور 1393برچسب:هاشمی,فتنه88,استخدام,دولت,
ارسال توسط دلاور

به گزارش دلاور و به نقل از فرهنگ نیوز، فیس‌بوک و یوتیوب هم‌چنان صفحات داعش را باز نگاه داشته‌اند و از پاسخ‌گویی درباره عدم مسدود ساختن آنها خودداری می‌کنند.

گروه تروریستی داعش، از شبکه‌های اجتماعی همچون توئیتر و یوتیوب برای انتشار عقاید و دیدگاه‌های خود و همچنین جنایت‌های هولناکی که انجام می‌دهد، استفاده می‌کند.

در واقع، اگر تا چندی پیش، کاربرد فیس‌بوک، توئیتر و یوتیوب برای داعش، جمع‌آوری نیرو و پول بود، ....



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 12 تير 1393برچسب:داعش,فیس بوک,توئیتر,یوتیوب,بی صدا,توفان,
ارسال توسط دلاور

دادستان کل کشور در جمع خبرنگاران تشریح کرد

آخرین وضعیت شناسایی اموال مه‌‌آفرید و زنجانی و پرونده کهریزک

دادستان کل کشور درخصوص آخرین وضعیت پرونده‌های کهریزک، اموال مه‌آفرید خسروی و بابک زنجانی و اتهام معاون سابق امور اسناد دانشگاه آزاد توضیحاتی ارائه کرد.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در حاشیه مراسم تجدیدمیثاق با آرمان‌های امام در جمع خبرنگاران در خصوص اینکه آیا دستگیری هراتی معاون سابق امور اسناد دانشگاه آزاد به دلیل شکایت مؤسسه نشر آثار امام خمینی بوده است، گفت:‌ به غیر از شکایت این مؤسسه به لحاظ نوع اتهامی که داشته مدعی‌العموم هم وارد شده است. 



ادامه مطلب...
ارسال توسط دلاور
رحیم‌پور ازغدی در همایش نیروی زمینی سپاه:
برخی افراد که تا مرز شهادت هم رفتند امروز دچار تغییر شدند

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب، همان حرف‌های امام(ره) و مواضع انقلابی گذشته را دارند، گفت: اما برخی افراد 180 درجه مخالف گذشته حرف می‌زنند و برخی که تا مرز شهادت هم رفتند، می‌بینیم که عوض می‌شوند.

....



ادامه مطلب...
ارسال توسط دلاور
مصلحی در جمع خبرنگاران:
داعش تربیت شده آمریکاست/ ایران در ماجرای عراق حکیمانه برخورد خواهد کرد

وزیر سابق اطلاعات گروهک تروریستی داعش را تربیت شده آمریکا و سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه دانست و گفت: آمریکایی‌های شکست خورده در عراق، با این اقدامات می‌خواهند انتقام بگیرند.

به گزارش دلاور به نقل از خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات در حاشیه مراسم بزرگداشت مرحوم رمضان بشردوست پدر همسر فرمانده کل سپاه، با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به مسایل این روزهای کشور عراق، گروهک تروریستی داعش را تربیت شده آمریکا و سرویس های اطلاعاتی بیگانه دانست و گفت: آمریکایی‌های شکست خورده در عراق، با این اقدامات می خواهند انتقام بگیرند.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 خرداد 1393برچسب:داعش,عراق,ایران,تروریست,مصلحی,بی صدا,توفان,
ارسال توسط دلاور

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی اعضای جدید شورای راهبردی روابط خارجی را منصوب کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی اعضای جدید شورای راهبردی روابط خارجی را منصوب کردند.

متن حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

....



ادامه مطلب...
ارسال توسط دلاور
نطنز نیم، فردو ربع، اراک تعطیل؟

 فارغ از دیدگاه مثبت یا منفی نسبت به توافق ژنو، دستیابی بدان طی روزهای اخیر آنچنان در بوق و کرنا شده که گویی شق القمری از سوی دیپلمات های مذاکره کننده با 5+1 صورت گرفته است!

«ژنو» واژه‌ای که شاید همانند بسیاری از واژگان دیگر چون "پاریس"، "گلستان"، "ترکمانچای"، "598"، "سعدآباد" و ...؛ هرگز از یاد و خاطر ایرانیان پاک نخواهد شد. 

حال سوال اینجاست که حکاکی «ژنو» بر اذهان ملت، موجب سربلندی ایشان خواهد بود یا سربه‌زیریشان؟!
آیندگان چه ذهنیتی نسبت به تنظیم‌کنندگان ایرانی مفاد توافق نامه ژنو خواهند داشت؟!
آیا می‌توان نام مذاکره‌کنندگان ژنو را در زمره "عباس‌ میرزا"ها و "امیرکبیر"ها و "مصدق"ها قرار داد یا مع‌الأسف می‌باید اسامی‌شان را در ذیل نام‌هایی چون "میرزا آقاخان" و "وثوق‌الدوله" گنجانید؟!

جوابگویی به این سوالات تنها در گرو پاسخ به سوالی بسیار پیش‌پا‌ افتاده و کوچکتر است و آن اینکه «چه دادیم و چه گرفتیم؟!»

جهت آنکه به سیاه نمایی و عدول از اعتدال متهم نشویم ابتداً «چه‌ها گرفتیم ...» را بر می‌شماریم:
:: اول؛ آزادسازی رقمی درحدود 8 میلیارد دلار از دارایی های بلوکه شده ایران.
:: دوم؛ کاهش برخی تحریم ها در حوزه بانکداری، طلا، خودرو و پتروشیمی.
:: سوم؛ تأیید تلویحی (نه تصریحی!) حق غنی سازی هسته ای جمهوری اسلامی ایران.



ادامه مطلب...
ارسال توسط دلاور

«محمدجواد ظریف» با انتشار پیامی در صفحه فیسبوک خود به اظهارات شب گذشته «باراک اوباما» واکنش نشان داده و مواضع وی را غیرقابل قبول دانست.

«محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در واکنش به اظهارات دیشب رئیس‌جمهور آمریکا که تاکید کرد «همه گزینه‌ها از جمله گزینه نظامی همچنان روی میز است، واکنش نشان داد. متن نظرات وزیر خارجه کشورمان در مورد اظهارات اوباما، که در صفحه فیسبوک وی منتشر شده، در ذیل آمده است:

دو توییت در مورد سخنان اوباما پس از ملاقات او با نتانیاهو نوشتم که با تندترین لحن مؤدبانه حرف ها و جهت گیری اوباما را به شدت نقد کردم. اگر اجازه بدهید می خواستم تحلیل خودم را در مورد این سخنان خدمت شما تقدیم کنم.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 9 مهر 1392برچسب:ظریف,نتانیاهو,روحانی,ترسو,دولت,
ارسال توسط دلاور

حسین شریعتمداری تصریح کرد: متاسفانه نرمش رئیس‌جمهور محترم کشورمان در مقابل حریف، تنها به لحن ایشان در گفتار خلاصه نشد.

خبرگزاری فارس: ۵ نکته شریعتمداری از سفر روحانی به نیویورک و تأسف‌بارترین بخش سفر
 

 

حسین شریعتمداری امروز یکشنبه 92/07/07 طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت: پرسیدن که عیب نیست.

مخصوصا از کسانی که «دانستن را حق مردم» می‌دانند! و طی سه دهه گذشته بارها بر این «حق» اصرار ورزیده‌اند. از این روی، پرسشی که در پیش است و آنچه این نوشته در پیوست خود دارد، نباید دولتمردان محترم را آزرده‌خاطر کند و یا این تلقی را پدید آورد که قرار است زحمات متراکم و روزهای پرکار آنها نادیده گرفته شود. پرسش درباره سفر نیویورک است، سفری که طی چند روز گذشته پیرامون دستاوردهای آن تبلیغات پرحجم و گسترده‌ای شده و این تبلیغات کماکان ادامه دارد. پرسش اما، این است که جناب رئیس‌جمهور محترم و هیئت همراه ایشان در سفر نیویورک و در تعامل با آمریکا و متحدانش «چه داده‌اند و چه گرفته‌اند»؟ و در این‌باره گفتنی‌هایی هست؛



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 7 مهر 1392برچسب:کیهان,شریعتمداری,مذاکره,نیویورک,اوباما,
ارسال توسط دلاور




تاریخ: شنبه 6 مهر 1392برچسب:مذاکره,اوباما,روحانی,آمریکا,5+1,نیویورک,,
ارسال توسط دلاور
یک رد صلاحیت شده کاندیدای شهرداری پایتخت
رییس کمیسیون شوراهای مجلس در اظهاراتی اصلاح طلبان را به شهردار کردن کسی که برای عضویت در شورای شهر نیز رد صلاحیت شده بود، امیدوار کرده است.
"گروه سیاسی صراط" - رییس کمیسیون شوراهای مجلس در اظهاراتی اصلاح طلبان را به شهردار کردن کسی که برای عضویت در شورای شهر نیز رد صلاحیت شده بود، امیدوار کرده است.
به گزارش گروه سیاسی صراط، امیر خجسته گفته است «ردصلاحیت در انتخابات شوراهای شهر و روستا، نمی‌تواند الزاما به معنی ممنوعیت حضور افراد در سمت شهردار تهران باشد.»
او اضافه کرده است که «احرازشدن یا نشدن صلاحیت افراد در انتخابات شوراهای شهر و روستا تابع استعلام از مراجع چهارگانه بوده و در این میان اگر قرار است فردی که در انتخابات شوراها ردصلاحیت شده، به شهرداری راه نیابد، باید نوع ردصلاحیت وی مشخص شود.»
مراجع چهارگانه احراز صلاحیت نامزد ها شامل وزارت اطلاعات، دادگستری، نیروی انتظامی و سازمان ثبت احوال است.
پیش از این، اصلاح طلبان راه یافته به شورای شهر تهران از محسن هاشمی به عنوان گزینه خود برای شهرداری پایتخت نام برده بودند.
این در حالی است که صلاحیت محسن هاشمی برای نامزدی در انتخابات شورای شهر تایید نشده و تلاش برخی از نزدیکان خاندان هاشمی برای اعمال نفوذ و تایید صلاحیت او نیز بی نتیجه مانده بود.



ادامه مطلب...
ارسال توسط دلاور
رئیس صداوسیما از هم اکنون به فکر تامین مقدمات پخش مستقیم جام جهانی برزیل است.
 
 



تاریخ: دو شنبه 17 تير 1392برچسب: مواجهه , ضرغامی , تماشاگران , بی حجاب ,
ارسال توسط دلاور
گزارش جدید پنتاگون افشا کرد
گزارش جدید پنتاگون نشان می دهد بر خلاف باور عمومی، 53 درصد یعنی بیش از نیمی از شکایات مرتبط با آزار جنسی و تجاوز در ارتش آمریکا در سال 2012، مربوط به مردان است. در این سال 26 هزار پرونده مرتبط با این موضوع تشکیل شده است.
"گروه سیاسی صراط" - گزارش جدید پنتاگون نشان می دهد بر خلاف باور عمومی، 53 درصد یعنی بیش از نیمی از شکایات مرتبط با آزار جنسی و تجاوز در ارتش آمریکا در سال 2012، مربوط به مردان است.
به گزارش گروه سیاسی صراط، بر این اساس،  تعداد شکایات مرتبط با آزار جنسی و تجاوز در سال ۲۰۱۲ بیش از ۲۶ هزار پرونده اعلام شده که حدود ۱۴ هزار از موارد آن یعنی ۵۳ درصد مربوط به مردان است.
بی بی سی اخیرا مصاحبه ای با یکی از قربانیان قدیمی این تجاوزها انجام داده است. این مرد که جرامایا آربوگست نام دارد و یکی از سربازان قدیمی تفنگداران دریایی آمریکاست گفته است "دو سال از پیوستنم به تفنگداران دریایی گذشته بود که یکی از مسئولان مافوقم به من تجاوز کرد. از آن لحظه، رویای من مثل تُنگ بلوری شکست. هزار تکه شد. آن قدر افسرده و مضطرب شدم که زندگی برایم تیره و تار شد. آن افسر مافوق رویای من را دزدید. آن قدر شکسته و مایوس شدم که بالاخره در سال ۲۰۰۶ از نیروی دریایی بازنشسته شدم."


 



ادامه مطلب...
ارسال توسط دلاور
سردار وحیدی خبر داد
رونمایی و تست جدیدترین موشک‌ها و پهپادهای ساخت وزارت دفاع

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از رونمایی و تست و ارزیابی جدیدترین نوع موشک‌ها و پهپادهای ساخت وزارت دفاع خبر داد.

خبرگزاری فارس: رونمایی و تست جدیدترین موشک‌ها و پهپادهای ساخت وزارت دفاع
 

 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، در چهارمین جشنواره تحقیقات دفاعی که با حضور سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد از برترین های تحقیقات امور دفاعی تجلیل شد.

سردار وحیدی در این مراسم طی سخنانی گفت:حوزه علم و فناوری، حوزه رقابت جدی برای برتری فرهنگ و اصول مکتب کشورهاست. 

وی با اشاره به اینکه امروزه علم و فناوری، حوزه رقابت و تلاش برای تسلط اقتصادی و سیاسی است افزود: این حوزه امروز به عنوان شاخص اصلی رقابت های جهانی شناخته می شود.



ادامه مطلب...
ارسال توسط دلاور

 حسین قدیانی

"صراط" - یک/ دنیا آنقدر «خر تو خر» است که مرا شرمنده ترکیب مودبانه‌تر «شیر تو شیر» کرده! گاهی حوادث این جهان پر از ظلم و ستم را نگاه می‌کنم و با خود می‌اندیشم «آیا ظلم و ستم بیش از این هم ممکن است؟!» حقا که «غیبت» دارد سنگین تمام می‌شود برای بشریت. اگر وقتش نباشد، خیلی هم دیگر بی‌وقت نیست که خداوند عمل کند به «وعده موعود». واقعا به اینجای آدم رسیده! اگر در «جاهلیت ماضی» شرم و حیایی از زنده به گور کردن دختران نبود، اینک جنایاتی به مراتب وقیحانه‌تر رخ می‌دهد. فقط در یک قلم، بچه چند ماهه را از رحم مادر درمی‌آورند و با قساوت تمام سر می‌برند. چرا؟! واقعا چرا؟!
...


ادامه مطلب...
ارسال توسط دلاور

 محسن رضایی در حاشیه سفر به مشهد مقدس برای زیارت بارگاه ثامن‌الحجج(ع) در پاسخ به اینکه آیا آماده همکاری با دولت یازدهم هستید و پیشنهادی به شما شده است، اظهار کرد: ان‌شاء‌الله اگر پیشنهادی صورت گیرد پس از بررسی های لازم همکاری می‌کنم.

وی افزود: بنای بنده کمک به دولت منتخب است این اتفاق می‌تواند به صورت مشورت و کمک فکری و یا به صورت مستقیم باشد.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: برای ما آسان کردن زندگی مردم و کاهش فشارهای اقتصادی روی دوش مردم مهم است بنابراین اگر بتوانیم حتی یک سنگ از سر راه مردم برداریم این کار را خواهیم کرد.

 

به گفته دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام راه و روش کمک به دولت یازدهم باید مورد بحث قرار گرفته و انتخاب شود.

 

* تشکیل بنیادی برای مشاوره به دولت جدید در راستای حل مشکلات اقتصادی

 

رضایی در ادامه در پاسخ به این سئوال که راهکار برون‌رفت از مشکلات اقتصادی در شرایط فعلی چیست، اذعان داشت: با توجه به اینکه در موضوع اقتصاد در حال حاضر وارد دوره سختی شده‌ایم می بایست بسیج بیشتری از کارشناسان و اقتصاددانان کشور صورت گیرد.

 

وی در خاتمه تاکید کرد: قطعا باید از توانایی اقتصاددانان بیش از پیش استفاده شود تا بتوانیم از دوره سخت فعلی در حوزه اقتصاد عبور کنیم.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: البته برخی پیشنهاد کرده‌اند که بنده بنیادی را تشکیل دهم و مشاوره‌هایی را به دولت و مجلس ارائه کنم؛ درحال حاضر در حال بررسی آن هستم




تاریخ: شنبه 15 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط دلاور

 "کوریه انترناسیونال" هفته نامه فرانسوی زبان، در شماره اخیر خود ادعایی بدون سند و مدرک در مورد حسن روحانی مطرح کرده است.

این نشریه می نویسد: حسن روحانی در ماه مارس سال ٢٠٠٤ میلادی، یادداشتی دست نویس را به محمد البرادعی، دبیرکل وقت آژانس بین المللی انرژی اتمی می دهد و از وی می خواهد تا شخصاً این یادداشت را به دست جورج بوش، رئیس جمهوری وقت آمریکا برساند.
در این نامه که فاقد سربرگ و بدون امضا هم بوده، نوشته شده بود «ایران آماده است تا در خصوص مسائل مهم از جمله برنامه هسته‌ای و امنیت منطقه با ایالات متحده آمریکا وارد مذاکره مستقیم شود».
این نشریه در این ادعای بدون سند خود، حتی مدعی عدم پاسخ رئیس جمهور آمریکا به این نامه شده است.عضو سابق تیم هسته ای: بوش به روحانی پیغام داد نه بالعکس/ روحانی جواب نامه بوش را نداددر همین حال، خبرنگار «انتخاب» در تماس با یکی از اعضای سابق تیم هسته ای دکتر روحانی، صحت و سقم این خبر را جویا شد.
وی که تمایلی به افشای نامش نداشت، گفت: این خبر کذب است و من چنین چیزی را به یاد نمی آورم.
این عضو سابق تیم مذاکره کننده هسته ای در این مورد چنین توضیحی به «انتخاب» داد: آقای البرادعی یکبار از طرف جرج بوش پیامی برای آقای روحانی آورد که آمریکا آماده ی گفت و گوی مستقیم است، اما ایران پاسخی به بوش نداد.
وی در توضیح علت این اقدام گفت:در آن مقطع ، ایران هرگز به آمریکا و جرج بوش - رئیس جمهور وقت -  اعتماد نداشت.
نخستین واکنش اوباما به پیروزی "حسن روحانی" در انتخابات ایران  
به گزارش سرویس بین‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، رویترز نوشت: ...
 
ادامه مطلب ...


ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 15 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط دلاور

 به گزارش قدس آنلاین،مطهری اخیرا گفته که اگر رئیس‌جمهور منتخب به او پیشنهاد وزارت ارشاد بدهد، تعهد آن را خواهد پذیرفت.

مطهری در گفت‌وگو با شبکه العالم، گفت یکی از نزدیکان آقای روحانی به او گفته که در کار گروه تعیین وزیران، اسم او برای وزارت ارشاد مطرح شده است.
مطهری درباره احتمال معرفی او به عنوان وزیر ارشاد گفت: اگر نظر خود آقای روحانی باشد و ایشان اصرار داشته باشد، بنده می‌پذیرم، البته باید با خود ایشان دیدار کنم و مواضع خودم را با ایشان روشن کنم و کاملا به صورت شفاف وارد بشویم و البته این مسئله هنوز به طور جدی مطرح نشده است.
به نوشته کیهان،وبسایت بی‌بی‌سی دراین‌باره نوشت و مهاجرانی گفت :   ....

 
به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 15 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط دلاور

 رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره دستگیری تعدادی از اتباع کشور اسلواکی در ایران به جرم جاسوسی، گفت: این افراد با گلایدر درحال ...

 
به گزارش گروه سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین با بیان اینکه هرگاه روند مذاکرات به نقطه اوج خود برای رسیدن به توافقات اصولی نزدیک می شود غربی‌ها کارشکنی می کنند، گفت: هسته اصلی مانع‌تراشی بر سر راه برنامه هسته‌ای کشورمان آمریکا با سیاست های خصمانه‌اش است.
 

وی افزود: استکبار جهانی با رویکرد سیاسی، اراده خود را بر مذاکرات اعمال می کند و مانع از رسیدن به یک توافق اصولی می شود.

 

لازم به ذکر است که روز گذشته وزارت امور خارجه اسلواکی اعلام کرده‌ بود که تعدادی از شهروندان کشورش به اتهام جاسوسی در ایران دستگیر شدند.

 

بوریس گاندل، سخنگوی وزارت امور خارجه اسلواکی در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه بیان کرد: دیپلمات‌های ما در تهران با شهروندان بازداشت شده و مسوولان ایرانی در تماس هستند.

 

وی افزود: این مساله هم‌چنان ادامه دارد و ما نمی‌توانیم جزئیاتی از آن را ارائه کنیم.

 

در همین حال روزنامه‌ی اس.ام.ای اسلواکی نوشت که گروهی از شهروندان اسلواک که از چتربازان هستند و ورزش چتربازی انجام می‌دهند به اتهام جاسوسی در ایران دستگیر شدند.

 

سایت این روزنامه روز جمعه اعلام کرد که پنج یا شش تن از شهروندان اسلواک بیش از سه هفته پیش به دلیل عکسبرداری هوایی از تاسیسات نظامی ایران بازداشت شدند.

 



تاریخ: یک شنبه 9 تير 1392برچسب:جاسوس - گلایدر - اسلواک - ایران,
ارسال توسط دلاور
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 196
بازدید کل : 7622
تعداد مطالب : 120
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1