خبرگزاری تسنیم: عضو هیات نظارت بر عملکرد صدا و سیما با اشاره به تبلیغ غیرقانونی برخی محصولات در صداو سیما از جمله «تن‌تاک» گفت: تبلیغات محصولات خارجی مانند ال.جی و سامسونگ نیز در رسانه ملی خلاف قانون است.

به گزارش حوزه سلامت خبرگزاری تسنیم، سید رمضان شجاعی کیاسری عضو هیات نظارت بر عملکرد صدا و سیما،‌ با اشاره به اینکه تبلیغ محصولات خارجی در صدا و سیما خلاف قانون است،‌ اظهار داشت: متاسفانه امروزه شاهد تبلیغ محصولاتی همچون سامسونگ و ال.جی هستیم که انتظار می‌رفت با توجه به سال اقتصاد و فرهنگ، صداوسیما به سمت تبلیغ محصولات تولید داخل روی آورد.

شجاعی کیاسری درباره تبلیغات در صدا وسیما، افزود: به طور حتم انجام تبلیغات در صدا وسیما باید بر اساس استانداردی باشد که برای این سازمان تعریف شده است و بر اساس آن باید از دستگاه‌های مربوطه مجوز لازم را اخذ کنند تا در صدا و سیما تبلیغ شود.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 8 تير 1393برچسب:تن تاک,استاندارد,بی صدا,توفان,
ارسال توسط دلاور

دیدار تیم های ایران و آرژانتین که در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید در 45 دقیقه دوم آغاز شد.

در نیمه اول بازیکنان ایران عملکرد خوبی داشتند و با دفاع به موقع مانع از باز شدن دروازه شدند. بازیکنان ایران در نیمه دوم اعتماد به نفس بهتری داشتند. در ابتدای این نیمه موقعیت برای مسی فراهم شده اما توپ به سمت راست ارسال می شود و بازیکنان ایران توپ را باز می گردانند.

...



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 31 خرداد 1393برچسب:ایران,آرژانتین,قهرمان,ناداوری,جام جهانی,
ارسال توسط دلاور

تمرینات فصل جدید فوتبال استقلال از فردا آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، با تصمیم امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال، تمرینات این تیم که قرار بود ابتدا از 20 خرداد آغاز شود، از فردا ساعت 17 در کمپ ناصر حجازی آغاز می‌شود.                                               باشگاه استقلال برای فصل جدید با بازیکنان جدیدی با نام‌های امید ابراهیمی، سجاد شهباززاده، میلاد فخرالدینی، محمدرضا خرسندنیا و فرزین گروسیان قرارداد امضا کرده است و در حال تدارک تمدید قرارداد با بازیکنان فصل گذشته خود است.




ارسال توسط دلاور

وقتی یه برنامه اونم در سطح ملی شروع به کار می کنه باید برنامه ای پخته و دارای برنامه ریزی مناسب باشه ما در کشور اسلامی زندگی می کنیم بعد در صداوسیما برنامه ای پخش می شه که همه فوتبالی ها و فوتبال دوستان رو به جان هم می اندازد نمی دونم بعضی ها سرپیازن یا ... که دوست دارن از همه چیز سردربیارن.

برنامه نود از ابتدا قرار بود به صورت کارشناسی روی فوتبال ایران کار کنه تا بتونه کمکی به فوتبال ایران باشه ولی متأسفانه در حال حاضر به جایی رسیده که قاضی میشه و می خواد همه مسائل فوتبال خودش برطرف کنه.

آقای محترم شمایی که سابقه ی آنچنانی در ورزش ایران نداری چه برسه فوتبال خواهشا برو به هدف اصلی برنامه خودت برس و اینقدر بزرگان فوتبال ما را در مقابل هم قرار نده من شما رو دوست دارم آقای ...

من فکر میکنم این برنامه در نظر داره در 90ثانیه نفس فوتبال مارو بگیره و از ریشه خشکش کنه.

عاجزانه از مسئولین صداوسیما خواهشمندیم جلوی پخش چنین برنامه هایی که باعث میشه دو برادر مسلمان از یک قشر جامعه در برنامه ای زنده مقابل هم قرار گیرند و باعث فتنه میشه رو بگیرند.

خواهشا فکری کنید که فکر باشه !!!!!!!!!

 




تاریخ: سه شنبه 2 مهر 1392برچسب:نود,فتنه,فوتبال,لیگ برتر,فردوسی پور,
ارسال توسط دلاور
شوکی دیگر در انتظار استقلالی ها ؟
تیموریان در حالی از سپاهان پیشنهاد دارد که این باشگاه پیش از این مجتبی جباری را جذب کرده بود.
صراط : برادر آندرانیک تیموریان در گفت‌وگو با تسنیم درباره جلسه امروزش با فتح‌الله‌زاده اظهار داشت: باید شب گذشته خبر قطعی را به باشگاه استقلال می‌دادیم ولی مدیربرنامه‌های آندو که برای مذاکره با یک تیم چینی در این کشور به سر می‌برد خبری به ما نداد. این موضوع را به اطلاع مدیرعامل باشگاه استقلال رساندم. 
 
وی افزود: منتظر ویزا هستیم تا به قطر برویم و مذاکرات خود را با 2 تیم قطری که خواهان آندو هستند انجام دهیم. 
 
تیموریان در خصوص مذاکره برادرش با سپاهان گفت: آندرانیک نه تنها از سپاهان بلکه از چند تیم دیگر لیگ برتری پیشنهاد دارد ولی با هیچ تیمی مذاکره نکرده‌ایم. به همه تیم‌ها اعلام کردیم اولویت آندو برای بازی در ایران، استقلال است. 
 
تیموریان در حالی از سپاهان پیشنهاد دارد که این باشگاه پیش از این مجتبی جباری را جذب کرده بود.



تاریخ: دو شنبه 17 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط دلاور
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 159
بازدید کل : 7435
تعداد مطالب : 120
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1