268 کشته و زخمی در درگیری های قاهره

وزارت بهداشت مصر از کشته شدن 7 نفر و زخمی شدن 261 نفر دیگر در درگیری های صبح امروز سه شنبه در میدان های "رمسیس" و "النهضه" و خیابان البحر الاعظم قاهره خبر داد.

 

به نقل از شبکه العالم و به نقل از خبرگزاری "الشرق الاوسط"؛"خالد الخطیب" رئیس اداره مرکزی اورژانس و فوریت‌های پزشکی وزارت بهداشت مصر اعلام کرد که 137 تن از مجروحان این درگیری ها پس از درمان از بیمارستان مرخص شدند و 124 نفر دیگر همچنان تحت مداوا قرار دارند. 
 
الخطیب خاطرنشان کرد: در درگیری های میدان رمسیس و پل اکتبر 134 نفر زخمی و دو نفر از تظاهرات کنندگان کشته، در میدان رابعه العدویه 5 نفر زخمی، در میدان النهضه و اطراف دانشگاه قاهره 114نفر زخمی و 4 نفر کشته و در خیابان البحر الاعظم و خیابان المحطه نیز 8 نفر زخمی و یک نفر کشته شده است. 
 
به دنبال ادامه درگیری های مسلحانه بین هوادران مرسی و اهالی خیابان المحطه و الجیزه، یک فروند بالگرد ارتش مصر برای کنترل اوضاع در آسمان میدان الجیزه به پرواز درآمد. 
 
در درگیری های شب گذشته بین هواداران و مخالفان محمد مرسی در میدان رمسیس قاهره 401 نفر به دست نیروهای امنیتی بازداشت شدند. 
 
هشام برکات دادستان کل مصر نیز به عادل السعید رئیس دفتر فنی و پیگیری دادگاه استیناف اسماعیلیه دستور داد فورا تحقیقات گسترده ای درباره رویدادهای میدان رمسیس و خیابان البحر الاعظم انجام دهد.

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 25 تير 1392برچسب:مصر , قاهره , درگیری , بین الملل,
ارسال توسط دلاور
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 193
بازدید کل : 7619
تعداد مطالب : 120
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1