موافقت خانواده شهید همت با کلیات فیلم‌نامه «ابراهیم در آتش»

در گفت‌وگو با فارس عنوان شد

موافقت خانواده شهید همت با کلیات فیلم‌نامه «ابراهیم در آتش»/ ۷ فرمانده دفاع مقدس شخصیت‌های اصلی فیلم‌ میرکریمی

مدیر تولید فیلم سینمایی «ابراهیم در آتش» ‌به کارگردانی سیدرضا میرکریمی از موافقت خانواده شهید همت با کلیات فیلمنامه و آغاز پیش‌تولید سبک کار از اواسط ماه مبارک رمضان خبر داد.

محمدرضا منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس در خصوص آخرین مراحل پروژه سینمایی رضا میرکریمی در ارتباط با شهید همت گفت: در حال حاضر فیلمنامه اولیه آماده شده است و خانواده شهید همت نیز موافقت خود را با کلیات کار اعلام کرده‌‌اند.

وی افزود: پس از آماده شدن فیلمنامه نسخه‌ای از آن را در اختیار خانواده شهید همت قرار دادیم و خانواده شهید نیز نقطه نظراتی را داشتند که پس از اعمال این نقطه نظرات موافقت خود را با کلیات فیلم‌نامه «ابراهیم در آتش» اعلام کردند.

مدیر تولید فیلم سینمایی «ابراهیم در آتش» خاطر نشان کرد: فیلم‌نامه توسط محمدرضا گوهری و زیر نظر سیدرضا میرکریمی نوشته شده و بازنویسی آن نیز به زودی انجام خواهد شد که پیش‌تولید سبک کار را احتمالا از اواسط ماه مبارک رمضان آغاز خواهیم کرد.

به گزارش فارس، «ابراهیم در آتش» نام موقت جدیدترین پروژه رضا میرکریمی است که مراحل تحقیق آن دوسال به طول انجامیده و سرمایه‌گذار اصلی این پروژه دفاع مقدسی، انجمن سینمای دفاع مقدس است که سازمان سینمایی کشور و حوزه هنری نیز برای مشارکت در ساخت آن اعلام آمادگی کرد‌ه‌اند.

محوریت این فیلم سینمایی عملیات بیت‌المقدس است که به آزادسازی خرمشهر انجامید و تیپ محمدرسول الله نقش پررنگی در این عملیات داشت که میرکریمی به این بهانه زندگی شهید همت را به عنوان یکی از افراد تاثیرگذار در شکل‌گیری این تیپ به تصویر خواهد کشید.

شهید ابراهیم همت و همسر این شهید بزرگوار،جاوید الاثر احمد متوسلیان، شهید حسن باقری،شهید محسن وزوایی،شهید شهبازی و ... از جمله شخصیت‌های اصلی پروژه رضا‌ میرکریمی هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 24 خرداد 1393برچسب:دفاع مقدس,شهید,همت,فیلم,بی صدا,توفان,
ارسال توسط دلاور
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 192
بازدید کل : 7618
تعداد مطالب : 120
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1