برخی افراد که تا مرز شهادت هم رفتند امروز دچار تغییر شدند
رحیم‌پور ازغدی در همایش نیروی زمینی سپاه:
برخی افراد که تا مرز شهادت هم رفتند امروز دچار تغییر شدند

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب، همان حرف‌های امام(ره) و مواضع انقلابی گذشته را دارند، گفت: اما برخی افراد 180 درجه مخالف گذشته حرف می‌زنند و برخی که تا مرز شهادت هم رفتند، می‌بینیم که عوض می‌شوند.

خبرگزاری فارس: برخی افراد که تا مرز شهادت هم رفتند امروز دچار تغییر شدند
 

به گزارش دلاور به نقل از خبرگزاری فارس، حسن رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، صبح امروز در همایش مهمات برتر در رزم نیروی زمینی سپاه با اشاره به سال‌های دفاع مقدس و استفاده از تجربیات آن سال‌ها گفت: اگر امروز تمام تجهیزات روز کشور امریکا را در اختیار ما قرار دهند، اما روحیه دفاع مقدس را نداشته باشیم، موفق نخواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: ‌امروز می‌بینیم که سربازان آمریکایی با تجهیزات کامل به ماموریت‌ها می‌روند و انواع لوازم اصلی و جانبی نیز در اختیار آنهاست اما هیچ گاه جرات جنگیدن تن به تن را ندارند. چرا که آنها اهل جنگیدن نیستند و این تبلیغاتشان را فقط در فیلم‌های سینمایی می‌توان دید.

وی گفت: خودکشی سربازان آمریکایی در عراق و افغانستان در برخی اوقات بیشتر از کشته شدگان آنهاست چرا که آنها هیچ هدف و ایمانی ندارند و فقط برای پول به ارتش آمده‌اند.

وی ارعاب مردم دنیا را حرام و غیر جائز دانست و گفت: محارب که مجازات بسیار سنگینی دارد، کسی است که آرامش و امنیت مردم را به هم بریزد و خداوند هم با آنها اعلام جنگ کرده است.

رحیم‌پورازغدی تصریح کرد: رباخواران و کسانی که امنیت و عدالت اقتصادی را به هم می‌زنند، از همین دسته هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برخی فکر می‌کنند دوران جنگ زمینی تمام شده است به حوادث اطراف کشور بخصوص سوریه اشاره کرد و گفت: اینها نشان می‌دهد که نه تنها دوران جنگ زمینی تمام نشده بلکه این جنگ پیچیده‌تر نیز شده است.

این فعال حوزه فرهنگی با بیان اینکه ما در مقوله انتظار، حوزه و حتی روحانیت هم شاهد افراد سکولار و هم مذهبی و انقلابی هستیم، اظهار داشت: امروز رهبر معظم انقلاب همان حرف‌های امام(ره) و همان مواضع انقلابی گذشته را دارند ولی وقتی سخنان برخی افراد را نگاه می‌کنیم، درست 180 درجه مخالف گذشته‌شان حرف می‌زنند و در حقیقت برخی افراد که تا مرز شهادت هم رفتند، می‌بینیم که عوض می‌شوند.

رحیم‌پور ازغدی گروه تروریستی داعش را نمونه‌ای از خوارج زمان امیرالمومنین علی (ع) دانست و گفت: حوادث سوریه را راه انداختند تا اسرائیل در امان باشد چراکه انقلاب اسلامی ایران اسرائیل را به لبه پرتگاه برده بود و ما می‌بینیم وقتی سپاه می‌گوید ظرف یک دقیقه می‌تواند ناو آمریکا را غرق کند، آنها (آمریکایی ها) معنی این حرف را می‌فهمند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط دلاور
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 151
بازدید کل : 7427
تعداد مطالب : 120
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1