صبح بود، یه اتوبوس آدم پیاده شدند جلوی خونه بهشتی. یه نگاهی و براندازی کردند و دوباره سوار شدند و رفتند. نگو دعوا شده بود، یکی گفته بود خونه بهشتی کاخه. یکی دیگه گفته بودند هشت طبقه است. راننده بهشتی‌شناس بود. همه رو آورده بود دم خونه گفته بود حالا ببینید و قضاوت کنید.

***

بنی‌صدر که فرار کرد زنش رو گرفتند. زنگ زد که زن بنی‌صدر تخلفی نکرده باید زود آزاد بشه. آزادش نکردند. گفت با اختیارات خودم آزادش می‌کنم. بهشتی می‌گفت: هر یک ثانیه که در زندان باشه گناهش گردن جمهوری اسلامیه.  

 

برو ادامه مطلب ....



ادامه مطلب...
ارسال توسط دلاور

مدیر کارگروه تغذیه انجمن تحقیقات طب سنتی ایران نکته‌های آموزنده در مورد روزه داری و تغذیه مناسب در زمان افطار را تشریح کرد.

محمد احمدی مدیر کارگروه تغذیه انجمن تحقیقات طب سنتی ایران اظهار داشت: در زمان افطار طبق آداب اسلامی مستحب است که ابتدا نماز بخوانند و سپس افطار کنند، غیر از آن در صورتی است که ضعف بر فرد غلبه کرده باشد یا جمعی منتظر او باشند.
 
به گفته وی افطار باید با غذای پاک و عاری از شبهات آغاز شود و ...


ادامه مطلب...
ارسال توسط دلاور

حسن روحانی، رییس‌ دولت یازدهم تصویری از خود در توئیتر منتشر کرده است که او را در حال تماشای مسابقه فوتبال ایران-نیجریه در جام جهانی ۲۰۱۴ نشان می‌دهد. همچنین یکی از معاونان رییس‌ دولت در صفحه فیس‌بوک خود تصاویری از حسن روحانی هنگام تماشای فوتبال قرار داده است.

برو ادامه مطلب جالب تر میشه ....



ادامه مطلب...
ارسال توسط دلاور

 

به گزارش دلاور به نقل از فارس کتاب «سبک زندگی به روایت انقلاب اسلامی» می‏کوشد الگویی برای زندگی فردی و اجتماعی از آموزه‏های انقلاب اسلامی‌استخراج کند. در این کتاب به این پرسش که «آیا انقلاب اسلامی‌به عنوان یک تفکر جامع درباره شیوه و سبک زندگی دیدگاه خاصی دارد؟» پاسخ داده و با بررسی ضرورت این دیدگاه، مصادیق کاربردی آن نیز تبیین شود. 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 31 خرداد 1393برچسب:سبک زندگی,انقلاب,اسلامی,کتاب,بی صدا,توفان,
ارسال توسط دلاور

زنگ خطر تولید سریال فارسی در شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان

موج تازه تلاش شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان با ساخت سریال‌های دارای داستان و کاراکترهای نزدیک به فضای ایران آغاز شده و زنگ خطر را برای رسانه‌های داخلی و به طور خاص رسانه ملی برای تولید محتوای باکیفیت و متفاوت برای حفظ مخاطب داخلی به صدا درآورده است؛ اما آیا تلویزیون در این آوردگاه تازه دست بالا را خواهد داشت؟

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط دلاور
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 120
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1