دبیر کمیته کتاب و کتابخوانی کنگره جهانی حضرت ابوالفضل العباس(ع) کاشان ـ آران و بیدگل از برگزاری مسابقه ملی کتابخوانی این کنگره از کتاب «تشنه‌تر از آب» خبر داد. 

محمدرضا قادری، امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: فرصت شرکت برای حضور علاقه‌مندان در این مسابقه تا روز 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است و مراکز فرهنگی برای تهیه کتاب می‌توانند به دبیرخانه کنگره جهانی حضرت ابوالفضل العباس(ع) کاشان ـ آران و بیدگل مراجعه کنند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط دلاور

 

به گزارش دلاور به نقل از فارس کتاب «سبک زندگی به روایت انقلاب اسلامی» می‏کوشد الگویی برای زندگی فردی و اجتماعی از آموزه‏های انقلاب اسلامی‌استخراج کند. در این کتاب به این پرسش که «آیا انقلاب اسلامی‌به عنوان یک تفکر جامع درباره شیوه و سبک زندگی دیدگاه خاصی دارد؟» پاسخ داده و با بررسی ضرورت این دیدگاه، مصادیق کاربردی آن نیز تبیین شود. 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 31 خرداد 1393برچسب:سبک زندگی,انقلاب,اسلامی,کتاب,بی صدا,توفان,
ارسال توسط دلاور

دیدار تیم های ایران و آرژانتین که در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید در 45 دقیقه دوم آغاز شد.

در نیمه اول بازیکنان ایران عملکرد خوبی داشتند و با دفاع به موقع مانع از باز شدن دروازه شدند. بازیکنان ایران در نیمه دوم اعتماد به نفس بهتری داشتند. در ابتدای این نیمه موقعیت برای مسی فراهم شده اما توپ به سمت راست ارسال می شود و بازیکنان ایران توپ را باز می گردانند.

...



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 31 خرداد 1393برچسب:ایران,آرژانتین,قهرمان,ناداوری,جام جهانی,
ارسال توسط دلاور

یکی از تفاوت‌های اصلی و برجسته آیت‌الله خامنه‌ای با رهبران و مقام‌های ارشد دیگر کشورها، توجه خاص حضرت ایشان به مقوله فرهنگ و خاصه مبحث کتاب‌خوانی است، این ویژگی نمود اصلی خود را در تقریظ‌ هایی که بر کتاب‌ها نگاشته‌اند‌، نشان می‌دهد.

یکی از تفاوت‌های اصلی و برجسته رهبر انقلاب اسلامی ایران با رهبران و مقام‌های ارشد دیگر کشورها، توجه خاص حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به مقوله فرهنگ و خاصه مبحث کتاب و کتابخوانی است که این توجه ویژه نه تنها از جنس شعار نیست که به طور مستقیم به پیشینه زندگی ایشان و روح ادیب، پژوهشگر و محقق رهبری باز می‌گردد.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 خرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط دلاور
رحیم‌پور ازغدی در همایش نیروی زمینی سپاه:
برخی افراد که تا مرز شهادت هم رفتند امروز دچار تغییر شدند

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب، همان حرف‌های امام(ره) و مواضع انقلابی گذشته را دارند، گفت: اما برخی افراد 180 درجه مخالف گذشته حرف می‌زنند و برخی که تا مرز شهادت هم رفتند، می‌بینیم که عوض می‌شوند.

....



ادامه مطلب...
ارسال توسط دلاور
مصلحی در جمع خبرنگاران:
داعش تربیت شده آمریکاست/ ایران در ماجرای عراق حکیمانه برخورد خواهد کرد

وزیر سابق اطلاعات گروهک تروریستی داعش را تربیت شده آمریکا و سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه دانست و گفت: آمریکایی‌های شکست خورده در عراق، با این اقدامات می‌خواهند انتقام بگیرند.

به گزارش دلاور به نقل از خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات در حاشیه مراسم بزرگداشت مرحوم رمضان بشردوست پدر همسر فرمانده کل سپاه، با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به مسایل این روزهای کشور عراق، گروهک تروریستی داعش را تربیت شده آمریکا و سرویس های اطلاعاتی بیگانه دانست و گفت: آمریکایی‌های شکست خورده در عراق، با این اقدامات می خواهند انتقام بگیرند.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 خرداد 1393برچسب:داعش,عراق,ایران,تروریست,مصلحی,بی صدا,توفان,
ارسال توسط دلاور

آیین معرفی و نقد کتاب «فقط غلام حسین باش»

بابایی: رهبر انقلاب در پیشانی جریان کتابخوانی قرار دارد/ حسام: خاطرات شفاهی تفقه می‌خواهد/ رفیعی: چاله‌میدانی‌ها نیز از این کتاب خوششان می‌آید

راوی کتاب «فقط غلام حسین باش» گفت: حقیقتا دست‌وپنجه حمید حسام درد نکند و اگر ایشان اجازه بدهد دستش را می‌بوسم. در آینده همه تیپ شخصیتی این کتاب را خواهد پسندید. حوزوی، دانشگاهی، چاله‌میدانی و غیره از این کتاب استقبال خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، آئین معرفی و نقد کتاب «فقط غلام حسین باش» با حضور جانباز حسین رفیعی، حمید حسام، گلعلی بابایی، سردار حین همدانی، امیر سرتیپ محمدحسن نامی، محمدعلی گودینی، محمد عزیزی، اکبر خلیلی، رحیم مخدومی، مهدی قزلی و جمعی از جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس در نخلستان اوج برگزار شد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط دلاور

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی اعضای جدید شورای راهبردی روابط خارجی را منصوب کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی اعضای جدید شورای راهبردی روابط خارجی را منصوب کردند.

متن حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

....



ادامه مطلب...
ارسال توسط دلاور

پژوهش‌های صورت گرفته در کشور نشان می‌دهند که برخلاف آن‌چه گفته و تصور می‌شود، متناسب با افزایش میزان استفاده و مدت زمان عضویت در فیس‌بوک بین جوانان، شناسه‌ها و مؤلفه‌های هویت دینی دستخوش دگرگونی می‌شود.

به گزارش دلاور به نقل از گرداب، موضوع تأثیر یا عدم تأثیر فضای مجازی بر هویت دینی جوانان، مسئله‌ای است که چند روزی است در پی سخنان اخیر رئیس جمهوری مطرح شده است.

نتایج تحقیقات صورت گرفته در کشور نشان می‌دهد که بین استفاده جوانان از فیس‌بوک و هویت دینی آنان رابطه معناداری وجود دارد.

...



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 27 خرداد 1393برچسب:جوان,فیس بوک,هویت,دین,بی صدا,توفان,
ارسال توسط دلاور

مدیر نمایشگاه مهدویت کاشان:

استقبال کاشانی‌ها از نمایشگاه مهدویت باورنکردنی است

مدیر نخستین نمایشگاه تخصصی مهدویت در کاشان، استقبال مردم این شهرستان را از این نمایشگاه باورنکردنی توصیف کرد.

...



ادامه مطلب...
ارسال توسط دلاور

قرآن می‌فرماید: «إِنْ زَعَمْتُمْ أَنَّکُمْ أَوْلِیاءُ لِلَّهِ مِنْ دُونِ النَّاسِ فَتَمَنَّوُا الْمَوْت»(جمعه/6) پس هر کس فکر می‌کند آدم خوبی است باید ببیند چقدر برای مرگ آماده است.

 حجت‌الاسلام «محسن قرائتی» استاد تفسیر قرآن کریم که بیش از 32 سال است به تدریس معارف قرآن و اهل‌بیت(ع) می‌پردازد، سال گذشته در نظر‌سنجی مردمی به عنوان محبوب‌ترین چهره قرآنی انتخاب شد به همین جهت برگزیدن نام «معلم دوست ‌داشتنی» برای او دور از واقعیت نیست.

...



ادامه مطلب...
ارسال توسط دلاور

در گفت‌وگو با فارس عنوان شد

موافقت خانواده شهید همت با کلیات فیلم‌نامه «ابراهیم در آتش»/ ۷ فرمانده دفاع مقدس شخصیت‌های اصلی فیلم‌ میرکریمی

مدیر تولید فیلم سینمایی «ابراهیم در آتش» ‌به کارگردانی سیدرضا میرکریمی از موافقت خانواده شهید همت با کلیات فیلمنامه و آغاز پیش‌تولید سبک کار از اواسط ماه مبارک رمضان خبر داد.

.......



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 24 خرداد 1393برچسب:دفاع مقدس,شهید,همت,فیلم,بی صدا,توفان,
ارسال توسط دلاور

آقا بیا که دلم بی‌قرار توست

شمعدانی‌ها در زیر شعله‌های آفتاب سوزان به انتظار تو نشسته‌اند، دل‌ها بیقرار و چشم‌ها منتظرند.

یک جمعه دیگر از راه رسید و نیامدی ثانیه‌ها دیگر توان راه رفتن ندارند، جاده‌ها در حسرت نیامدنت محو شده‌اند، شمعدانی‌ها در زیر شعله‌های آفتاب سوزان به انتظار تو نشسته‌اند، دل‌ها بیقرار و چشم‌ها منتظرند.

غروب جمعه از شدت شرم خودش را در ظلمت ...



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 23 خرداد 1393برچسب:ظهور,جمعه,آقا,امام زمان(عج),عاشق,بی صدا,توفان,
ارسال توسط دلاور

تمرینات فصل جدید فوتبال استقلال از فردا آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، با تصمیم امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال، تمرینات این تیم که قرار بود ابتدا از 20 خرداد آغاز شود، از فردا ساعت 17 در کمپ ناصر حجازی آغاز می‌شود.                                               باشگاه استقلال برای فصل جدید با بازیکنان جدیدی با نام‌های امید ابراهیمی، سجاد شهباززاده، میلاد فخرالدینی، محمدرضا خرسندنیا و فرزین گروسیان قرارداد امضا کرده است و در حال تدارک تمدید قرارداد با بازیکنان فصل گذشته خود است.




ارسال توسط دلاور

رئیس انجمن علمی مهدویت حوزه علمیه قم گفت: مهدویت به شیعه معنا و هویت می‌بخشد و با ولایت، نبوت و توحید ارتباط برقرار کرده و مسیر حرکت در آینده را مشخص می‌کند.

حجت‌الاسلام محمدتقی ربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت ولی عصر(عج) اظهار کرد: اگر شیعه امروز می‌تواند خودش را در صف مقدم جبهه حق، یاوری الله و حاکمیت دین خدا قرار دهد، به دلیل مهدویت و اعتقاد به امام حی است.

وی خاطرنشان کرد:...



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 23 خرداد 1393برچسب:مهدویت,اسلام,دین,امام زمان,شیعه,
ارسال توسط دلاور

یک پایگاه خبری آمریکایی طی گزارشی ویژه‌ به نقل از منابع مطلع اردنی و سوری از ارسال تجهیزات نظامی از سوی ریاض به گروهک تروریستی داعش پرده برداشت.

ه ‌گزارش خبرگزاری فارس، پایگاه خبری ورلد نت دیلی، طی گزارشی ویژه در این باره می‌نویسد: دولت‌های اردن و سوریه عربستان سعودی را متهم به تجهیز تسلیحاتی داعش کرده‌اند.

بنابراین گزارش، منابع مطلع در داخل اردن و سوریه عنوان می‌کنند که دولت سعودی در حال تجهیز نیروهای داعش است.



 



ادامه مطلب...
ارسال توسط دلاور

رئیس دفتر فناوری‌‌های نوین مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: قانون جرایم رایانه‌ای نیاز به اصلاح دارد و در این‌باره کاری در مرکز

پژوهش‌ها آغاز شده است.

مهدی فقیهی در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، اظهار داشت: برخی قوانین حوزه ICT از جمله قانون اجرای اصل 44 در حوزه ICT باید مرور شود.

رئیس دفتر فناوری‌‌های نوین مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی افزود:

....



ادامه مطلب...
ارسال توسط دلاور

گزارشی از وضعیت بحرانی شبکه نمایش خانگی در حوزه انیمیشن

انیمیشن‌های شیطانی آمریکا در کمین کودکان ایرانی

به نظر می‌رسد اگر به این فضای آشفته شبکه نمایش خانگی چه در ساحت توزیع‌کنندگان و چه در ساحت مجوز دهندگان توجهی نشود در آینده‌ای نه چندان دور همین ظرفیت، تبدیل بهتهدیدی بزرگ در مسیر تربیتِ کودکانِ آینده‌سازِ فرهنگ این کشور می‌شود.

 

وقتی سینما خلق شد، شاید کمتر کسی فکر می‌کرد که روزی این جادو در قالبی کاملا انتزاعی، روایتگر صد در صدیِ تخیلات خالقان خود باشد. قالبی که نام انیمیشن را بر خود نهاد و مخاطب اولیه خود را کودکان انتخاب کرد. کودکانی که برای نخستین بار با انیمیشن به دنیای مدرن پای می‌گذارند. ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط دلاور

رهبر معظم انقلاب در دیدار اساتید، قاریان و حافظان مسابقات بین‌المللی قرآن کریم:

انس با قرآن عزت را برای امت اسلامی به ارمغان خواهد آورد/ بزرگ‌ترین گرفتاری امروز دنیای اسلام غفلت از خباثت دشمنان است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند: امروز سیاست دشمنان اسلام به راه انداختن جنگ‌های داخلیِ نیابتی و برادرکشی در جوامع اسلامی است اما متأسفانه برخی در امت اسلامی متوجه این سیاست شوم نیستند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 14 خرداد 1393برچسب:مقام معظم رهبری,قرآن,اساتید,
ارسال توسط دلاور

انتشارات روایت فتح 100 خاطره از خاطرات همرزمان خانواده و آزاده سرافراز حاج علی‌اکبر ابوترابی را در رده یادگاران این انتشارات چاپ خواهد کرد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط دلاور

معمولا عکس‌های خصوصی تر حضرت امام خمینی (ره) به دست نشریات نمی‌افتد، اما این عکس پس از 30 سال توسط عکاس آن منتشر شد.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 14 خرداد 1393برچسب: امام ، خمینی ، عقد ، عکس,
ارسال توسط دلاور

"احمد کاظمی" به تاریخ دوم مرداد 1337 در نجف آباد متولد شد. وی، با شروع جنگ ایران و عراق، با یک گروه ۵۰ نفره در جبهه‌های آبادان حضور یافت و نبرد با متجاوزان را آغاز کرد. چندی بعد، این گروه ۵۰ نفره به یکی از یگان‌های قدرتمند سپاه یعنی "لشگر زرهی ۸ نجف اشرف" (یگان ویژه ی رزمندگان شهرستان نجف آباد) به فرماندهی "احمد کاظمی" تبدیل شد. وی در ‪ ۱۳۷۲ به عنوان فرمانده سپاه منطقه شمال غرب منصوب شد و به سال ‪ ۱۳۷۹سکان فرماندهی نیروی هوایی سپاه را به دست گرفت . ‪ ۵سال بعد، "احمد کاظمی" حکم فرماندهی نیروی زمینی سپاه را از مقام معظم رهبری دریافت کرد و سه ماه بعد، به هنگام ماموریتی نظامی، طی سانحه‌ای هوایی خلعت شهادت پوشید تصویری که پیش رو دارید، به سال 1359 شمسی در جبهه خوزستان به ثبت رسیده است. مقام معظم رهبری، در زمان برداشت این عکس، نماینده‌ امام در شورای عالی دفاع بود. در این نما، حضرت آقا، در جمع نیروهای تیپ ۸ نجف به فرماندهی برادر احمد کاظمی دیده می‌شوند.




تاریخ: شنبه 10 خرداد 1393برچسب:مقام معظم رهبری,آقا,شهید کاظمی,عکس آقا,
ارسال توسط دلاور

زنگ خطر تولید سریال فارسی در شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان

موج تازه تلاش شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان با ساخت سریال‌های دارای داستان و کاراکترهای نزدیک به فضای ایران آغاز شده و زنگ خطر را برای رسانه‌های داخلی و به طور خاص رسانه ملی برای تولید محتوای باکیفیت و متفاوت برای حفظ مخاطب داخلی به صدا درآورده است؛ اما آیا تلویزیون در این آوردگاه تازه دست بالا را خواهد داشت؟

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط دلاور
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 193
بازدید کل : 7619
تعداد مطالب : 120
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1