در نامه شهید کهتری به همکلاسی‌هایش آمده است: کسی که نسبت به جامعه خود تعهد ندارد، همیشه در فکر منافع خود است، ولو به قیمت پایمال‌شدن حقوق دیگران.

خبرگزاری فارس: نامه یک شهید به همکلاسی‌هایش
 

 

 «شهید حسین کهتری» رزمنده‌ دلاور کاشانی است که دیده‌بان بوده و خاطرات خود را از مناطق بانه، مریوان، پادگان سید صادق، اهواز، آبادان و خرمشهر و عملیات‌هاى والفجر 2، 3 و 8، بیت‏المقدس و کربلاى 5، و حتی لحظات حضورش در کنار فرمانده شهید «حاج حسین خرازى» و... را در دفتر کوچک همراهش به رشته تحریر درآورده است.

...



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 6 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط دلاور




تاریخ: شنبه 6 مهر 1392برچسب:مذاکره,اوباما,روحانی,آمریکا,5+1,نیویورک,,
ارسال توسط دلاور

مبلغی با بیان اینکه دوره محافظه‌کاری‌های ویران‌گرایانه در برابر کسانی که به بهانه دفاع از مذهب تفرقه‌افکنی می‌کنند، گفت: مجمع تقریب و دیگران در یک در جا زدن و در سرگرمی از تلاش‌های کم بازتاب و غیر برنامه‌ریزی شده و دل ‌خوش‌کنک به سر می‌برند.

خبرگزاری فارس: نباید در مقابل افرادی که به بهانه مذهب تفرقه‌افکنی می‌کنند محافظه‌کاری کرد
 

 

حجت‌الاسلام احمد مبلغی، رئیس مرکز اسلامی مجلس شورای اسلامی و رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس درباره سخن اخیر مقام معظم رهبری درباره «تشیعی که از آمریکا و لندن تبلیغ شود» گفت: امت اسلامی دارای یک هویت اساسی تعریف شده در قرآن و در منابع دینی است و این هویت وقتی گفته می‌شود صرف یک ادعا و تلفظ نیست بلکه هویت یک حقیقتی است که در عالم خارج و بیرون تحقق پیدا می‌کند که دارای نتایج و آثاری است و خواه هویت ملی یا مذهبی یا دینی یا اسلامی باشد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط دلاور

شهید دکتر مصطفی چمران بحق رزمنده ای زمان شناس و ولایت‌مدار حقیقی بود و با اینکه دارای عالی‌ترین مدارج علمی از آمریکا بود، حضور در کنار رزمندگان را بر هر چیز دیگری ترجیح داد تا جائیکه امام خمینی(ره) در پیام شهادت شهید دکتر مصطفی چمران ،او را سردار پرافتخار اسلام، مجاهد بیدار و متعهد راه تعالی نامید و شهادت او را انسان‌ساز اعلام کرد.

خاطره ای که میخوانید از اولین دانشمند هسته ای ایران شهید دکتر مصطفی چمران است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط دلاور

وقتی یه برنامه اونم در سطح ملی شروع به کار می کنه باید برنامه ای پخته و دارای برنامه ریزی مناسب باشه ما در کشور اسلامی زندگی می کنیم بعد در صداوسیما برنامه ای پخش می شه که همه فوتبالی ها و فوتبال دوستان رو به جان هم می اندازد نمی دونم بعضی ها سرپیازن یا ... که دوست دارن از همه چیز سردربیارن.

برنامه نود از ابتدا قرار بود به صورت کارشناسی روی فوتبال ایران کار کنه تا بتونه کمکی به فوتبال ایران باشه ولی متأسفانه در حال حاضر به جایی رسیده که قاضی میشه و می خواد همه مسائل فوتبال خودش برطرف کنه.

آقای محترم شمایی که سابقه ی آنچنانی در ورزش ایران نداری چه برسه فوتبال خواهشا برو به هدف اصلی برنامه خودت برس و اینقدر بزرگان فوتبال ما را در مقابل هم قرار نده من شما رو دوست دارم آقای ...

من فکر میکنم این برنامه در نظر داره در 90ثانیه نفس فوتبال مارو بگیره و از ریشه خشکش کنه.

عاجزانه از مسئولین صداوسیما خواهشمندیم جلوی پخش چنین برنامه هایی که باعث میشه دو برادر مسلمان از یک قشر جامعه در برنامه ای زنده مقابل هم قرار گیرند و باعث فتنه میشه رو بگیرند.

خواهشا فکری کنید که فکر باشه !!!!!!!!!

 




تاریخ: سه شنبه 2 مهر 1392برچسب:نود,فتنه,فوتبال,لیگ برتر,فردوسی پور,
ارسال توسط دلاور

وزارت بهداشت مصر از کشته شدن 7 نفر و زخمی شدن 261 نفر دیگر در درگیری های صبح امروز سه شنبه در میدان های "رمسیس" و "النهضه" و خیابان البحر الاعظم قاهره خبر داد.

 

به نقل از شبکه العالم و به نقل از خبرگزاری "الشرق الاوسط"؛"خالد الخطیب" رئیس اداره مرکزی اورژانس و فوریت‌های پزشکی وزارت بهداشت مصر اعلام کرد که 137 تن از مجروحان این درگیری ها پس از درمان از بیمارستان مرخص شدند و 124 نفر دیگر همچنان تحت مداوا قرار دارند. 
 
الخطیب خاطرنشان کرد: در درگیری های میدان رمسیس و پل اکتبر 134 نفر زخمی و دو نفر از تظاهرات کنندگان کشته، در میدان رابعه العدویه 5 نفر زخمی، در میدان النهضه و اطراف دانشگاه قاهره 114نفر زخمی و 4 نفر کشته و در خیابان البحر الاعظم و خیابان المحطه نیز 8 نفر زخمی و یک نفر کشته شده است. 
 
به دنبال ادامه درگیری های مسلحانه بین هوادران مرسی و اهالی خیابان المحطه و الجیزه، یک فروند بالگرد ارتش مصر برای کنترل اوضاع در آسمان میدان الجیزه به پرواز درآمد. 
 
در درگیری های شب گذشته بین هواداران و مخالفان محمد مرسی در میدان رمسیس قاهره 401 نفر به دست نیروهای امنیتی بازداشت شدند. 
 
هشام برکات دادستان کل مصر نیز به عادل السعید رئیس دفتر فنی و پیگیری دادگاه استیناف اسماعیلیه دستور داد فورا تحقیقات گسترده ای درباره رویدادهای میدان رمسیس و خیابان البحر الاعظم انجام دهد.

 

 

 

 



تاریخ: سه شنبه 25 تير 1392برچسب:مصر , قاهره , درگیری , بین الملل,
ارسال توسط دلاور
 به نقل از پایگاه خبری العهد نوشت:
 

 

ساعت‌های روزه‌داری در جهان به خاطر اختلاف مناطق جغرافیایی از منطقه‌ای به منطقه دیگر فرق می‌کند. در این میان مسلمانان دانمارک با ۲۱ ساعت طولانی‌ترین و مسلمانان آرژانتین با ۹ ساعت کوتاه‌ترین ساعات روزه‌داری را سپری می‌کنند.

ساعت‌های روزه‌دارای در جهان به خاطر اختلاف مناطق جغرافیایی از منطقه‌ای به منطقه دیگر فرق می‌کند.

بر این اساس، مسلمانان کشورهای اروپایی طولانی‌ترین ساعات روزه‌داری را سپری می‌کنند و در این میان مسلمانان کشور دانمارک با 21 ساعت طولانی‌ترین و مسلمانان آرژانتین با 9 ساعت و نیم کوتاهترین ساعات روزه‌داری را در جهان سپری می‌کنند.

اما میانگین ساعات روزه‌داری در کشورهای مختلف منطقه خاورمیانه 14 تا 15 ساعت اعلام شده است که عربستان سعودی و یمن از جمله این کشورها هستند.

ساعت روزه‌داری در شمال آفریقا نیز مانند کشورهای لیبی و مغرب به 14 ساعت می‌رسد، در حالی‌که ساعات روزه‌داری در مصر به 16 ساعت و نیم می‌رسد.

اما در استرالیا مسلمانان این کشور 10 ساعت روزه می‌گیرند و در آفریقای جنوبی ساعات روزه‌داری به 10 ساعت و نیم می‌رسد.

 نکته قابل تامل این‌جاست که هرچه از نیم کره جنوبی به نیم کره شمالی حرکت می‌کنیم، بر تعداد ساعات روزه‌داری افزوده و هرچه از نیم کره شمالی به سمت نیم کره جنوبی حرکت می‌کنیم، ساعات روزه‌داری کاهش می‌یابد.  اما میانگین روزه‌داری در دیگر کشورهای جهان بین 14 تا 16 ساعت است و با وجود طولانی بودن ساعات روزه‌دارای در اکثر نقاط جهان با این حال مسلمانان بر ادای فرایض خود در این ماه مبارک تاکید دارند.




تاریخ: سه شنبه 25 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط دلاور

ينترنت و فضاي مجازي از بدو فراگير شدن، گستره وسيعي از اطلاعات را در معرض همگان، نمايان ساخت و پس از آن، انواع اطلاعات اعم از ـ صحيح و ناصحيح، خوب و بد ـ با کمترين هزينه و توسط همگان، در معرض عموم قرار گرفت.

پس از آن بود که انديشه‌ها و مکاتب گوناگون از اين بستر، جهت ارائه مطالب مورد نظر خويش بهره بردند و چندي نگذشت که فضاي مجازي، بستري براي تقابل و جنگ همه جانبه انديشه‌ها گشت. از آنجا که مذهب حقه تشيع ـ به طور عام ـ و عقيده مهدويت ـ به طور خاص ـ مخالف همه مکاتب و انگاره‌هاي انحرافي جهان است، هجمه‌اي همه جانبه عليه اسلام و تشيع و به طور خاص، انديشه و دکترين مهدويت در عرصه اينترنت به راه افتاد.

 

 

اين مقاله در صدد است به بررسي برخي از شيوه‌هاي مقابله دشمن با فرهنگ مهدوي در عرصه اينترنت و وب بپردازد. در پايان نيز پيشنهاداتي در مورد شيوه مقابله با اين حرکات دشمن ارائه خواهد شد.

هجمه‌هاي مجازي دشمنان

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط دلاور

دعای عهد دعایی جهت برقراری ارتباط‌ بین ما و حضرت مهدی است. در این دعا با آن حضرت عهد و پیمان می‌بندیم ، قول و قرار می‌گذاریم که یکسری کارهایی را انجام دهیم و در جهت تشکیل حکومت عدل مهدوی زمینه سازی کنیم.

این دعا تابلوی روشن را فرا روی فعالیت‌های ما قرار می‌دهد. 
پای کلام دلنشین استاد حجت الاسلام و المسلمین قرائتی درنگی می‌کنیم تا با مروري بر اين دعاي شريف، درسهای نهفته در آن را بیاموزیم. این دعا به ما می‌گوید که؛

1. علاقه به امام زمان باید جمعی باشد. 
در دعای عهد داریم که: «اللَّهُمَّ بَلِّغْ مَوْلَانَا الْإِمَامَ الْمَهْدِیَّ الْقَائِمَ بِأَمْرِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ عَلَى آبَائِهِ الطَّاهِرِینَ عَنْ جَمِیعِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْمُؤْمِنَات‏»، به امام زمان ابلاغ کن، از طرف چه كسي؟ «عَنْ جَمِیعِ» از طرف همه‌ مؤمنین و مؤمنات «عَنْ جَمِیعِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْمُؤْمِنَات‏» این خودش یک مطلب مهمي است
2. امام جهاني باید مریدش هم جهانی فکر کند 
وقتي زیارت می‌رویم بگوییم که این زیارت به نیابت از همه‌ی مؤمنین و مؤمنات. صدقه می‌دهیم بگوییم: دفع بلا از همه‌ی مؤمنین و مؤمنات بشود. نگوییم: خدایا، مؤمنینی که در این مسجد نماز خواندند بیامرز. حالا مؤمنینی که در مسجد دیگر نماز خواندند چه؟ همه را بگو. چرا می‌گویی: خدایا کسانی که در این هیأت سینه زده‌اند. چقدر تنگ نظر هستی! چقدر فکر کوچک است. مگر تو منتظر امام بین المللی نیستی؟ امام جهانی باید مریدش هم جهانی فکر کند. کسی که منتظر اصلاح عمومی است، باید خودش هم عمومی فکر کند. خودم و بچه‌ام و هیأت‌ام و مسجدم و برایش هیچ فرقی نکند. «عَنْ جَمِیعِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْمُؤْمِنَات».
3. علاقه‌به امام زمان بدون مرز است



ادامه مطلب...
ارسال توسط دلاور
تکنیکی که مثبت جلوه می‌دهد؛
"سیرنیوز": سیاه نمایی صرف در تکنیک های غرب برای تخریب اسلام جایی ندارد و برخی اوقات اقداماتی که از نگاه ما و بسیاری دیگر اقدامی مثبت تلقی میشود می تواند در عمل بسیار مخرب و زهر دار باشد.
به گزارش سیرنیوز به نقل ازندای انقلاب ؛ اسلام هراسی در غرب و به خصوص در کشورهای انگلیس و آمریکا اجزای مختلفی دارد که برای تحلیل آن می بایست تمام بخش های این پازل در کنار هم قرار بگیرند و بعد آن را تحلیل کرد. گزارشی که در ادامه خواهید خواند به علت پدیده ای خواهد پرداخت که شاید در نگاه اول از دید افرادی که در ایران زندگی می کنند اقدامی مثبت در قبال مسلمانان تلقی شود ولی زمانی که یک تحلیل گر انگلیسی منتقد به آن نگاه می کند داستان جور دیگری تحلیل می شود که به واقعیت نزدیک تر است. 
 
اسلام هراسان در غرب همواره تلاش کرده اند که مسلمانان را افرادی بی منطق، عجیب و خطرناک به تصویر بکشند و اقدام شبکه ۴ انگلیس در پخش کردن اذان در ساعت ۳ صبح در ماهی که مسلمانان به تصور بسیاری از مردم انگلیس تمام ماه رمضان را بدون خوردن و آشامیدن طی می کنند تقویت کننده این باور اشتباه است.


ادامه مطلب...
ارسال توسط دلاور
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 193
بازدید کل : 7619
تعداد مطالب : 120
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1