همکاری یوتیوب، توئیتر و فیس‌بوک با داعش

به گزارش دلاور و به نقل از فرهنگ نیوز، فیس‌بوک و یوتیوب هم‌چنان صفحات داعش را باز نگاه داشته‌اند و از پاسخ‌گویی درباره عدم مسدود ساختن آنها خودداری می‌کنند.

گروه تروریستی داعش، از شبکه‌های اجتماعی همچون توئیتر و یوتیوب برای انتشار عقاید و دیدگاه‌های خود و همچنین جنایت‌های هولناکی که انجام می‌دهد، استفاده می‌کند.

در واقع، اگر تا چندی پیش، کاربرد فیس‌بوک، توئیتر و یوتیوب برای داعش، جمع‌آوری نیرو و پول بود، اکنون این شبکه‌های اجتماعی به ابزاری برای انتشار رفتارهای وحشیانه داعش علیه مسلمانان سنی و شیعه عراقی تبدیل شده‌اند.

در هفته‌های اخیر گروه تروریستی داعش تصاویر و فیلم‌های جنایات و جرائم وحشتناک و غیرانسانی خود در عراق را از طریق سایت‌های یوتیوب و توئیتر به اشتراک گذاشته است.

طبق گزارشی که ان.بی.سی نیوز منتشر کرده، کارشناسان غربی نسبت به اشتیاق گروه داعش برای انعکاس اقدامات جنایتکارانه‌‌اش در عرصه اینترنت، ابراز تعجب کرده‌اند.

 

به گزارش ان.بی.سی، با وجود سوءاستفاده داعش از حساب‌های کاربری خود در توئیتر، مسئولان توئیتر فقط چند حساب فرعی داعش را مسدود کرده‌اند. فیس بوک و یوتیوب اما همچنان صفحات داعش را باز نگاه داشته‌اند و از پاسخ‌گویی درباره عدم مسدود ساختن آنها خودداری می‌کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 12 تير 1393برچسب:داعش,فیس بوک,توئیتر,یوتیوب,بی صدا,توفان,
ارسال توسط دلاور
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 120
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1