«دختران کالیفرنیا»؛ 30 روز، 500 تومان! + عکس

 اکنون آهنگ هایی چون «خواهر روح»، «دختران کالیفرنیا»، «امپراطوری ذهن»، «روزهای سگی تمام»، «هواپیماها» از موزیسین های معروف دنیای غرب از جمله "کیتی پری و اسنوپ داگ" ، "جی زی و آلیشیا کیز" ، "هیلی ویلیامز" ، "گروه فلورانس و د ماشین" و... تنها با وارد کردن یک کد، در دسترس مشترکان این اپراتور قرار دارد.


اگرچه صرفا موسیقی خام این آهنگ ها بدون صدای خوانندگان آنها به عنوان آوای انتظار در نظر گرفته شده، اما بی تردید همین موسیقی ها به دلیل تناسب با محتوای اولیه ای که برای آن در نظر گرفته شده و در تطابق کامل با متن ترانه ها قرار دارد، تداعی کننده اصل ترانه هاست.
بسیاری از ترانه های این آثار، محتوای غیراخلاقی دارند. از جمله ترانه آهنگ «دختران کالیفرنیا» که توسط کیتی پری و اسنوپ داگ به طور مشترک خوانده شده، متنی سراسر غیراخلاقی و نامنطبق با فرهنگ اسلامی - ایرانیست تا جایی که حتی نمی توان بخشی از آن را در این نوشتار ذکر کرد.
هزینه دریافت هر یک از این آهنگ ها برای مدت سی روز 500 تومان است.

 

 

بر اساس این گزارش، آنچه در انتخاب این آهنگ های پیشواز مغفول مانده عدم تناسب محتوای آن ها با فرهنگ کشور ماست. به نظر می رسد تنها هدف از چنین انتخاب هایی صرفا جذب مشترک بیشتر به هر قیمتی است!
گفتنی است در گذشته حاشیه های دیگری نیز پیرامون نحوه انتخاب آهنگ های پیشواز توسط اپراتورهای تلفن همراه مطرح شده بود که هدف نهایی همه آنها تنها جذب سود بیشتر بود. به نظر می رسد این موارد نیازمند نظارت بیشتری از سوی مراجه ذیربط است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط دلاور
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 191
بازدید کل : 7617
تعداد مطالب : 120
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1