يك يهودي همجنس‌باز نامزد رياست‌جمهوري آمريكا شد

براي اولين بار، يك شخصيت وابسته به گروه‌هاي غيراخلاقي همچون همجنس‌گرايان به طور رسمي نامزدي خود را براي انتخابات رياست جمهوري در آمريكا اعلام كرد.

شبكه ايران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني ربل‌نيوز نوشت: اولين شخصي كه در آمريكا به شكل رسمي اسناد مربوط به شركت در انتخابات رياست جمهوري ايالات متحده آمريكا در سال 2012 را تنظيم كرده است، يك يهودي همجنس‌باز به نام "فرد كارگر‌" است كه سياستمداري جمهوري‌خواه محسوب مي‌شود!

بنابر اين گزارش، اعلام كانديداتوري اين سياستمدار جمهوري‌خواه و همجنس‌باز، به شدت در ميان جامعه مسيحيان معتقد آمريكايي بازتاب منفي داشته است، با اين حال وي از سوي همجنس‌گرايان آمريكا كه قريب به 28 ميليون نفر هستند، حمايت مي‌شود.

كارگر در سخناني كه به مناسبت كانديداتوري خود مطرح كرده، گفته است كه مي‌خواهد جمهوري‌خواهي متفاوت و پيشرو باشد!

به عقيده اين سياستمدار همجنس‌گرا، آخرين رئيس‌جمهور جمهوري خواه پيشرو در تاريخ ايالات متحده، "تئودور روزولت" بوده و وي قرار است جاي او را پر كند. روزولت در آخرين روزهاي جنگ جهاني دوم، جان خود را از دست داد و دوايت آيزنهاور جانشين وي شد.

اين سياست‌مدار جمهوري‌خواه در مقاله‌اي در سال 2005، حتي در خصوص لزوم ايجاد همجنس‌گرايي در جوامع مسلمان هم اظهارنظر كرده بود!

اين نخستين باري است كه يك شخصيت وابسته به گروه‌هاي غيراخلاقي همچون همجنس‌گرايان به خود اجازه داده است تا در آمريكا رسماً اعلام كانديداتوري كند كه همين موضوع مي‌تواند حكايت از سقوط اخلاقي در جامعه آمريكا داشته باشد. چندي پيش، باراك اوباما، رئيس‌جمهور آمريكا نيز در دستوري، حضور همجنس‌گرايان در ارتش آمريكا را آزاد اعلام كرده بود.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 21 فروردين 1390برچسب:,
ارسال توسط دلاور
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 152
بازدید کل : 7428
تعداد مطالب : 120
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1