استقبال کاشانی‌ها از نمایشگاه مهدویت باورنکردنی است

عباس استادآقایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان، نمایشگاه مهدویت به عنوان نخستین نمایشگاه تخصصی امام زمان‌ شناسی است که 10 خردادماه کار خود را آغاز کرده و تا پایان ماه جاری دایر است مورد استقبال باورنکردنی مردم این شهرستان واقع شده است.

وی آلبوم حقانیت شیعه را از پربازدیدترین غرفه‌های این نمایشگاه دانست و افزود: «شیعه بودن انیشتین»، «اثبات شق القمر پیامبر(ص) توسط دانشمندان غربی»، «اثبات معجزه شکاف هر ساله کعبه در روز میلاد امام علی(ع)» و «مسلمان شدن گروه ژاپنی به خاطر آیه والتین و الزیتون» از مهم‌ترین عناوین این آلبوم است.

مدیر مسئول انتشارات یاران مهدی(ع) در کاشان پاسخ به شبهات در زمینه مهدویت، معرفت و شناخت ولی عصر(عج)، پیشگویی امیرالمؤمنین(ع) در مورد مسجد جمکران، حضرت ولی عصر(عج) از دیدگاه نهج‌البلاغه، ولیعصر(عج) در آیینه قرآن، حوادث و شگفتی‌های دوران را از دیگر غرفه‌های جذاب نخستین نمایشگاه مهدویت کاشان برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: بازدیدکنندگان از این نمایشگاه، در غرفه «خیمه انتظار» با وظایف شیعه در عصر غیبت شامل تبلیغ، دعا، شناخت و معرفت امام(عج)، توسل و دوری از گناه آشنا می‌شوند.

استادآقایی با اشاره به تهاجمات فرهنگی و ترویج شبهات کارشناسی شده توسط دشمن در جامعه اسلامی در زمینه مهدویت عنوان کرد: به منظور مقابله با این توطئه فرهنگی استکبار، نظرات دانشمندان غربی در مورد مهدویت در قالب غرفه‌ای در این نمایشگاه در معرض دید عموم واقع شده است.

وی به منظور معرفی فرهنگ مهدویت به کودکان و نهادینه کردن این فرهنگ در بین این قشر جامعه به عنوان آینده‌سازان جهان اسلام، غرفه کودکان مهدوی در این نمایشگاه پیش‌بینی شده است تا کودکان با موضوع امام زمان(عج) اندیشه‌های خود را در قالب نقاشی ارائه دهند و هدیه دریافت می‌کنند.

این فعال فرهنگی برگزاری مسابقات پیامکی و حضوری با موضوع مهدویت و مسابقه کتابخوانی اینترنتی از  کتاب « از ظهور جهان تا جهان پس از ظهور» را از دیگر برنامه‌های جانبی این نمایشگاه عنوان کرد.

به گفته وی در بخش معرفی کتاب‌های مهدویت نمایشگاه بیش از 250 عنوان کتاب در این زمینه در معرض دید بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار گرفته است و نرم‌افزارهای مذهبی و تصاویر با مضامین امام زمان (عج) نیز با 10 درصد تخفیف در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

نمایشگاه تخصصی مهدویت توسط انتشارات یاران مهدی با همکاری اداره ارشاد و سازمان رفاهی و تفریحی کاشان دایر شده است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط دلاور
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 69
بازدید ماه : 201
بازدید کل : 7627
تعداد مطالب : 120
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1