برگزاری مسابقه کتابخوانی «تشنه‌تر از آب» در کاشان

محمدرضا قادری، امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: فرصت شرکت برای حضور علاقه‌مندان در این مسابقه تا روز 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است و مراکز فرهنگی برای تهیه کتاب می‌توانند به دبیرخانه کنگره جهانی حضرت ابوالفضل العباس(ع) کاشان ـ آران و بیدگل مراجعه کنند.

وی افزود: علاقه‌مندان همچنین می‌توانند برای شرکت در این مسابقه با مراجعه به کتاب‌فروشی‌ها، مراکز هیئت‌های مذهبی حضرت ابوالفضل(ع)، پایگاه‌های مقاومت بسیج، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، ستادهای برگزاری نماز جمعه، دفاتر امور فرهنگی بقاع متبرکه امامزادگان، ادارات آموزش و پرورش و دانشگاه‌های سراسر کشور کتاب «تشنه‌تر از آب» را تهیه کنند.

به گفته وی، شرکت‌کنندگان پس از مطالعه کتاب و تکمیل پاسخنامه که در صفحه آخر این کتاب چاپ شده است می‌توانند آن را به نشانی شهرستان‌های کاشان، میدان امام رضا(ع)، بلوار قمر بنی هاشم، علقمه 18، کانون فرهنگی هنری مسجد قمر بنی هاشم، و شهرستان آران و بیدگل، میدان حضرت ابوالفضل(ع)، کانون فرهنگی هنری ولایت، هیئت ابوالفضلی(ع) دهنو ارسال کنند.

عضو هیئت امنای مسجد قمر بنی‌هاشم کاشان تصریح کرد: افراد برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی تهیه کتاب برای مراکز و نهادهای فرهنگی خود می‌توانند با شماره تلفن‌های 09132614579 ، 09133618199 و 9135500091 تماس بگیرند.

قادری بیان داشت: جوایز برندگان مسابقه ملی کتابخوانی کتاب «تشنه‌تر از آب» پس از قرعه‌کشی سفرهای زیارتی عمره مفرده، عتبات عالیات، مشهد مقدس، هدیه کتب نفیس، خودرو ، لوازم خانگی،و هزاران جایزه نفیس دیگر است.

وی در ادامه افزود: کتاب «تشنه‌تر از آب» اثر حجت‌الاسلام مهدی خدامیان آرانی، نویسنده 78 کتاب به زبان فارسی و عربی و نفر اول مسابقه رضوی سال بیروت، است

به گفته وی،این کتاب در 24 فصل شامل با مقدمه، ضمیمه‌ها، پیوست‌های تحقیقی، منابع تحقیقی، سئوالات مسابقه کتابخوانی، فهرست کتب چاپ شده نویسنده و بیوگرافی نویسنده چاپ شده است.

این فعال فرهنگی خاطرنشان کرد: این کتاب به شیوه‌ای بسیار نو و ابتکاری ضمن بیان وقایع، حوادث و تحلیل مسائل تاریخی پیام‌های آموزشی آن نیز به صورت غیرمستقیم و جذاب به مخاطب منتقل می‌شود.

قادری، قلم روان، ساده، جذاب و تأثیرگذار این مؤلف آرانی، ثبت فعالیت‌های علمی و پژوهشی وی در قالب کتاب همراه با مستندات تاریخی آن را از ویژگی‌های آثار این نویسنده دانست و تصریح کرد: آثار فارسی این مؤلف اندیشمند و فرهیخته با عنوان «مجموعه اندیشه سبز» به بیان زیبایی‌های مکتب شیعه می‌پردازد تا جوانان را هر چه بیشتر با آموزه‌های دینی و معارف اسلامی آشنا کند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط دلاور
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 195
بازدید کل : 7621
تعداد مطالب : 120
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1