دیدار تیم های ایران و آرژانتین که در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید در 45 دقیقه دوم آغاز شد.

در نیمه اول بازیکنان ایران عملکرد خوبی داشتند و با دفاع به موقع مانع از باز شدن دروازه شدند. بازیکنان ایران در نیمه دوم اعتماد به نفس بهتری داشتند. در ابتدای این نیمه موقعیت برای مسی فراهم شده اما توپ به سمت راست ارسال می شود و بازیکنان ایران توپ را باز می گردانند.

...



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 31 خرداد 1393برچسب:ایران,آرژانتین,قهرمان,ناداوری,جام جهانی,
ارسال توسط دلاور

یکی از تفاوت‌های اصلی و برجسته آیت‌الله خامنه‌ای با رهبران و مقام‌های ارشد دیگر کشورها، توجه خاص حضرت ایشان به مقوله فرهنگ و خاصه مبحث کتاب‌خوانی است، این ویژگی نمود اصلی خود را در تقریظ‌ هایی که بر کتاب‌ها نگاشته‌اند‌، نشان می‌دهد.

یکی از تفاوت‌های اصلی و برجسته رهبر انقلاب اسلامی ایران با رهبران و مقام‌های ارشد دیگر کشورها، توجه خاص حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به مقوله فرهنگ و خاصه مبحث کتاب و کتابخوانی است که این توجه ویژه نه تنها از جنس شعار نیست که به طور مستقیم به پیشینه زندگی ایشان و روح ادیب، پژوهشگر و محقق رهبری باز می‌گردد.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 خرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط دلاور
رحیم‌پور ازغدی در همایش نیروی زمینی سپاه:
برخی افراد که تا مرز شهادت هم رفتند امروز دچار تغییر شدند

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب، همان حرف‌های امام(ره) و مواضع انقلابی گذشته را دارند، گفت: اما برخی افراد 180 درجه مخالف گذشته حرف می‌زنند و برخی که تا مرز شهادت هم رفتند، می‌بینیم که عوض می‌شوند.

....



ادامه مطلب...
ارسال توسط دلاور
مصلحی در جمع خبرنگاران:
داعش تربیت شده آمریکاست/ ایران در ماجرای عراق حکیمانه برخورد خواهد کرد

وزیر سابق اطلاعات گروهک تروریستی داعش را تربیت شده آمریکا و سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه دانست و گفت: آمریکایی‌های شکست خورده در عراق، با این اقدامات می‌خواهند انتقام بگیرند.

به گزارش دلاور به نقل از خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات در حاشیه مراسم بزرگداشت مرحوم رمضان بشردوست پدر همسر فرمانده کل سپاه، با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به مسایل این روزهای کشور عراق، گروهک تروریستی داعش را تربیت شده آمریکا و سرویس های اطلاعاتی بیگانه دانست و گفت: آمریکایی‌های شکست خورده در عراق، با این اقدامات می خواهند انتقام بگیرند.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 خرداد 1393برچسب:داعش,عراق,ایران,تروریست,مصلحی,بی صدا,توفان,
ارسال توسط دلاور

آیین معرفی و نقد کتاب «فقط غلام حسین باش»

بابایی: رهبر انقلاب در پیشانی جریان کتابخوانی قرار دارد/ حسام: خاطرات شفاهی تفقه می‌خواهد/ رفیعی: چاله‌میدانی‌ها نیز از این کتاب خوششان می‌آید

راوی کتاب «فقط غلام حسین باش» گفت: حقیقتا دست‌وپنجه حمید حسام درد نکند و اگر ایشان اجازه بدهد دستش را می‌بوسم. در آینده همه تیپ شخصیتی این کتاب را خواهد پسندید. حوزوی، دانشگاهی، چاله‌میدانی و غیره از این کتاب استقبال خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، آئین معرفی و نقد کتاب «فقط غلام حسین باش» با حضور جانباز حسین رفیعی، حمید حسام، گلعلی بابایی، سردار حین همدانی، امیر سرتیپ محمدحسن نامی، محمدعلی گودینی، محمد عزیزی، اکبر خلیلی، رحیم مخدومی، مهدی قزلی و جمعی از جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس در نخلستان اوج برگزار شد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط دلاور

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی اعضای جدید شورای راهبردی روابط خارجی را منصوب کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی اعضای جدید شورای راهبردی روابط خارجی را منصوب کردند.

متن حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

....



ادامه مطلب...
ارسال توسط دلاور

پژوهش‌های صورت گرفته در کشور نشان می‌دهند که برخلاف آن‌چه گفته و تصور می‌شود، متناسب با افزایش میزان استفاده و مدت زمان عضویت در فیس‌بوک بین جوانان، شناسه‌ها و مؤلفه‌های هویت دینی دستخوش دگرگونی می‌شود.

به گزارش دلاور به نقل از گرداب، موضوع تأثیر یا عدم تأثیر فضای مجازی بر هویت دینی جوانان، مسئله‌ای است که چند روزی است در پی سخنان اخیر رئیس جمهوری مطرح شده است.

نتایج تحقیقات صورت گرفته در کشور نشان می‌دهد که بین استفاده جوانان از فیس‌بوک و هویت دینی آنان رابطه معناداری وجود دارد.

...



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 27 خرداد 1393برچسب:جوان,فیس بوک,هویت,دین,بی صدا,توفان,
ارسال توسط دلاور

مدیر نمایشگاه مهدویت کاشان:

استقبال کاشانی‌ها از نمایشگاه مهدویت باورنکردنی است

مدیر نخستین نمایشگاه تخصصی مهدویت در کاشان، استقبال مردم این شهرستان را از این نمایشگاه باورنکردنی توصیف کرد.

...



ادامه مطلب...
ارسال توسط دلاور

قرآن می‌فرماید: «إِنْ زَعَمْتُمْ أَنَّکُمْ أَوْلِیاءُ لِلَّهِ مِنْ دُونِ النَّاسِ فَتَمَنَّوُا الْمَوْت»(جمعه/6) پس هر کس فکر می‌کند آدم خوبی است باید ببیند چقدر برای مرگ آماده است.

 حجت‌الاسلام «محسن قرائتی» استاد تفسیر قرآن کریم که بیش از 32 سال است به تدریس معارف قرآن و اهل‌بیت(ع) می‌پردازد، سال گذشته در نظر‌سنجی مردمی به عنوان محبوب‌ترین چهره قرآنی انتخاب شد به همین جهت برگزیدن نام «معلم دوست ‌داشتنی» برای او دور از واقعیت نیست.

...



ادامه مطلب...
ارسال توسط دلاور

در گفت‌وگو با فارس عنوان شد

موافقت خانواده شهید همت با کلیات فیلم‌نامه «ابراهیم در آتش»/ ۷ فرمانده دفاع مقدس شخصیت‌های اصلی فیلم‌ میرکریمی

مدیر تولید فیلم سینمایی «ابراهیم در آتش» ‌به کارگردانی سیدرضا میرکریمی از موافقت خانواده شهید همت با کلیات فیلمنامه و آغاز پیش‌تولید سبک کار از اواسط ماه مبارک رمضان خبر داد.

.......



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 24 خرداد 1393برچسب:دفاع مقدس,شهید,همت,فیلم,بی صدا,توفان,
ارسال توسط دلاور
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 73
بازدید ماه : 205
بازدید کل : 7631
تعداد مطالب : 120
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1